Jumaat, 23 Mei 2014

Mulakan Pagi Anda Dengan Senyuman

Assalamualaikum..



korang jangan nak buat muka pelik sangat la tengok aku update blog kusam ni pepagi hari. azam kuat ni haha..

bukan apa, aku tengah syok ni dapat berita baik pepagi. murah rezeki. kalau gini tiap-tiap hari kan syok. orang kate, kita boleh tentukan sama ada hari ni hari yang baik atau sebaliknya. kalau pepagi hari korang start dengan marah-marah / perkara negatif, kebiasaannya seluruh hari tu akan jadi teruk. kalau pepagi korang start dengan senyuman / perkara positif / perkara yang menyenangkan, in shaa Allah seluruh hari korang akan berlalu dengan baik. 







manis senyuman Ayah Tun ni. harap dipanjangkan umur
 serta dimurahkan rezeki ^__^

orang kate la. bukan aku tau. kalau tak betul harap jangan kondem aku ye hihi

tapi sedikit sebanyak betul la apa yang diperkatakan tu. macam aku, bila aku mulakan pagi hari dengan ceria, terasa aura-aura positif tu sentiasa mengelilingi aku. so, aku dapat rasa seluruh hari aku berjalan dengan lancar. alaa, benda-benda negatif tu ada la sikit-sikit. tapi aku dapat tepis diorang pergi jauh-jauh. sebab apa?? sebab yang positif lagi banyak dari yang negatif. dahtu, ofkoslah positif yang akan menang kan.haaa, gitu la kiranya. korang paham kan apa yang aku maksudkan hihihi







Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...