Selasa, 6 Mei 2014

Perginya "Trio Terakhir" Bujang Lapok..Alfatihah

Assalamulaikum..


pagi tadi, dalam perjalanan pergi tempat kerja, macam biasa aku dok dengar hotfm la. syok Ooo dengar hotfm pepagi. memang gelak sakan la kan dengan fafau, AG dan fizie. ada je celoteh diorang yang buat aku nak tergelak. selalu time panggilan hangit tu la yang aku tunggu. tapi, pagi tadi time panggilan hangit akak aku tukar radio lain. 

aku pun layan je la. frust jugak tapi takde la sampai menangis hentak-hentak kaki suruh tukar balik kan hihi ^__^ 
tak pasti radio apa sebab suara DJ tak berapa familiar di dengar oleh telinga aku. tetibe aku dengar berita pasal perginya Datuk Abdul Aziz Sattar a.k.a Pak Ajis yang terkenal dengan trio bujang lapok bersama Allahyarham seniman agung Tan Sri P.Ramlee dan Allahyarham S.Shamsudin. 

Bujang Lapok yang masih kekal 'hidup' dalam ingatan kita semua

Allahyarham meninggal dunia di Pusat Perubatan KPJ Kajang, kira-kira jam 2.00 pagi tadi. Mengikut sumber berita, kematian berpunca dari serangan sakit jantung. Salam takziah buat seluruh keluarga Allahyarham Pak Ajis.

Dari Allah kita datang,
KepadaNya juga kita kembali...

Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah buat ketiga-tiga trio Bujang Lapok yang tiada ganti ni.







Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...