Isnin, 14 April 2014

Tahun Menyambut Ahli Baru

Assalamulaikum..

Baru ada masa nak update. Asyik tertangguh je. Biasalah, kerja hakiki menuntut perhatian lebih. Nak makan pun takde masa, apatah lagi nak berbelog. Memang masa amat mencemburui aku. Memikirkan persiapan majlis je buat aku hampir pitam..Omaiiiii help me huhu T__T

Tinggal jap benda-benda yang memeningkan ni. Sekarang masa untuk gud news je hihi..
Untuk pengetahuan korang, 31/3/2014 hari tu, anak buah aku yang ke-8 selamat dilahirkan di Hospital Teluk Intan. Yang paling cenonet dalam ramai-ramai anak buah aku. Tak kisahlah, janji sihat dan comel hhihihi..


Tengok, cenonet je baby boy ni. Minum susu banyak-banyak ye baby. 
Nanti dah besar baru kacak macam Aarom Ajis hihi..
What?? Tak de kena mengena?? Kisah pulak aku hihi =)



Ada 2 ketul je gambar baby boy ni. Maklumlah, mak sedare dia buzy kan hihi..
Gambaq gegar ni aku tak tau sape ambik. Maybe abah die a.k.a abg ipaq aku kot.
Nak kata parkinson xde la pulak. Gemuruh sebab teman isteri bersalin tak habis lagi kot hihi..

And, hari ni pulak 14/04/2014, anak buah ke-9 aku bakal dilahirkan tak lama lagi. Yang ni made in Hospital Pantai Bangsar. Time aku menaip entry ni, takde khabar berita lagi dari mak aku, So, maknanya belum deliver lagi la. Korang semua doakan akak aku and baby girl dia selamat okey. Trimass ^__^

Jumpa lagi next entry...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...