Rabu, 7 Januari 2015

Blog Berwajah Baru

Assalamualaikum..
Hai peeps..

Sempena tahun baru dan tak lami lagi nak berstatus baru kan, aku rasa nak make over blog aku ni..bukan apa, dah macam kanak-kanak ribena punya blog..masa mula-mula berblog hari tu, jakun sikit..semua benda alah menatang hape semua aku tepek..konon-konon nak cantik la sangat kan (padahal tak cantik, semak mata je)..

dulu kan tak matang, tu yang jadi gitu..sekarang bila tengok balik dan banding dengan blog-blog member yang seusia aku, nampak sangat ketidakmatangan (ada ke perkataan gini dalam kamus dewan..taram je la haha) blog aku ni..tambah dengan kecacamarbaan nya lagi..malu den gini huhu..

macam mana nak buang benda-benda alah yang macam hujan bunga-bunga tu semua haa..time buat pandai, nak buang dah tak reti..sapa-sapa yang tau boleh lah tolong den yang lomah tak berdayo ni huhu..

sangat-sangat mengharapkan pertolongan korang..betul ni..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...