Jumaat, 16 Januari 2015

Ini Je Yang Mampu

Assalamualaikum..
Hai peeps..

Pagi tadi aku kemalasan yang amat untuk buat bekfes..tapi gagahkan jugak buat bekfes suami sebab dia tengah berdiet sekarang..sebagai isteri yang memahami, ofkoslah aku support suami aku kan..lagipun senang je..

pagi tadi aku buatkan dia kebab atkin sempoi..sebab apa nama dia camtu??suka hati aku lah..aku punya resepi kan hihi (resepi la sangat wekkk)..nanti aku share resepi dia kat next entry ye..

aku punya sarapan??cumalah sekotak susu full cream ducth lady dengan 3 ketoi bun cekelat yang amat lazat ni hihi..tekak aku tak dapat telan sarapan diet suami aku tu huhu..


Nak tau resepi kebab atkin sempoi??klik sini je

2 ulasan :

  1. Asalkan kenyangkan...kalo Diana bekfes wajib amik heavy breakfast...Cthnnya nasik!...hihihi...kalo takat mkn roti...x cukup...kahkah

    BalasPadam
  2. hihi tu la..org dh selalu ambk heavy breakfst kn..roti 3 ketul ni pun rase xckop

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...